خرید قند شکسته شده کارتنی شیخ احمد

  • قند عمده از کارخانه

    قند کارتنی شیخ احمد

    قند شیخ احمد فقط برای هموطنان سخت پسند تولید شده است که برای کیفیت و سلامتی خودشان ارزش خاصی قائلند

    ۱. قند شیخ احمد فقط با نیشکر تولید میشه

    ۲. قند شیخ احمد  فقط از نیشکر یکبار پخت تهیه میشه

    ۳. قند  شیخ احمد فقط جهت سفیدی از رنگبر فیزیکی دو مرحله ای (یکی بعنوان رنگبر – یکی بعنوان پالیشر)تهیه میشه

    ۴. قند شیخ احمد بخاطر سورتینگ اتوماتیک 95 % خرد شده ها هم سایز هستش

    5. قند شیخ احمد بخاطر طراحی سنتی و لوکس و همچنین کیف نایکس سنتی در دید و بازدید و چشم روشنی اقوام و آشنایان نیز استفاده می شود.

    6. قند شیخ احمد دارای نشان ایزو 9001 – گواهینامه 12000 نشان حلال – هولوگرام طلایی کیفیت و اصالت کالا می باشد.

    بایدبدانیم که قند شیخ احمد فقط با شکرهای وارداتی (نیشکر) تولید می شود، شربت قند شیخ احمد از 80 صفحه فیلتر نمدی در 4 مرحله عبور کرده  و فیلتر می شوند بطوری که ریزترین ذرات معلق که ممکن است در شربت وجود داشته باشد از آن حذف میگردد، سپس در سیستم مدار بسته ی 2 ستونه ی رنگبر قرار گرفته و تمامی مواد آلی ، رنگ و خاکستر حلال در شربت بصورت کامل زدوده می شود و در ستون دوم رنگبر که بعنوان پالیشر عمل می کند به شفافیت کامل می رسد، و بعد از مرحله رنگبری جهت پخت به آپارت هدایت می شود  فرآوری و پخت متفاوت با دانش روز و تجربیات مسئولین فنی که مختص شرکت ما می باشد موجب کیفیت پخت در آپارت شده که  قند شیخ احمد را متفاوت و متمایز از دیگر قند ها کرده است. و مهمرترین  قسمتی که به کیفیت بیشتر قند شیخ احمد کمک بیشتری می کند، بر خلاف دیگر قند ها ملاسهای خارج شده در سانتریفیوژ در مسیر پخت قند شیخ احمد قرار نمی گیرد و بصورت کامل از شکر نیشکر یکبار پخت استفاده می شود

    قند شیخ احمد دارای بافت و کریستال بندی ریز (ریز چشمه) و طعم و بوی خاص خود بوده . و همچنین به خاطرسورتینگ مجزا و چند مرحله ای، قند ها دسته بندی ، تفکیک و مرتب شده بطوری که 95 درصد حبه قندها تک سایز و مرتب می باشند و جلوه و زیبایی خاصی در ظاهر دارند . در بسته بندی کارتنی قند های شیخ احمد از با کیفیت ترین لمینتهای موجود بازار استفاده شده که با طرح سنتی و رنگ فیرو زه ای ایرانی ، نمایی زیبا و لوکس به بسته بندی می بخشند قند شیخ احمد کارتنی در دو وزن 5 کیلویی و 3 کیلویی تولید می شوند که وزن 3 کیلویی در رده کالای لوکس بوده که علاوه بر کیفیت درجه یک آن برای دید و بازید و کادو یا سوغاتی به جای شکلات و یا کله قند می توان از آن استفاده کرد که هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده هم صرفه اقتصادی خوبی دارند قند شیخ احمد دارای کیف مخصوص جداگانه طرح سنتی نایلکس بوده که قند کارتنی در داخل آن قرار گرفته که جابجایی آن را آسان و شکیل می نمایاند.

    شیرین کام باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    enemad-logo