قند شکسته شده نایلونی شیرین کام

  • قند شکسته شده عمده – قند شکسته شده نایلونی 

     

    در میان ما ایرانی ها خوردن نوشیدنی های تلخ مانند چای با قند عادت شده است و در همه حال چه در محل کار ، چه خانه و یا حتی حین سفر ، چای قند پهلویمان باید کنارمان باشد.

    قند شکسته شده شیرین کام حاصل از برش و شکسته شدن (خرد شدن کله قند)  در دستگاه گیوتین مخصوص قند ، ردیف و به صورت حبه قند، خرد و سرند (الک) می شود  ، قند کله بعد کالباس بر شدن در دستگاه برش به شکل کالباسی با قطر 1.6 سانتیمتر در جعبه های مخصوص پلاستیکی به گرمخانه انتقال داده شده و بعد از خشک شدن در دمای مناسب دوباره سرد شده و به مرحله تولید حبه قند میرود و بعد از آن در نایلونهای در وزن 10 کیلو و 5 کیلو بسته بندی شده شده ، بصورت پالتهای یک تنی به انبار فروش انتقال داده می شوند.

    کارخانه قند شیرین کام به طور فعال با همه شرکای تجاری ، مشتریان و فروشندگان خود در زمینه فروش قند درجه یک شیرین کام همکاری می کند تا کیفیت غذا ، ایمنی و بهداشت تولید را در زنجیره های مختلف تأمین و بهبود بخشد. هنگام سفارش خرید عمده قند ، لطفاً مطمئن شوید که نماینده فروش از هرگونه الزامات خاص ایمنی مواد غذایی مربوط به بازار محلی شما آگاه است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر یا تماس با متخصصین تولید و  عمده فروشی قند ، لطفاً با ما تماس بگیرید یا از فرم تماس ما استفاده کنید و ما خوشحال می شویم که با شما تماس بگیریم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما برای ارائه محصولات غذایی با کیفیت بالا به هر گوشه از کشور عزیزمان هستیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

     

     

    شیرین کام باشید

    خرید شکر عمده – قیمت شکر عمده – پخش عمده شکر – خرید عمده شکر – فروش عمده شکر – فروش عمده شکر از درب کارخانه – قیمت روز شکر – فروش عمده شکر – خرید مستقیم و عمده قند – پخش عمده شکر – خرید عمده شکر – خرید شکر عمده – قیمت شکر عمده – قیمت عمده شکر – فروش عمده شکر – خرید عمده شکر از درب کارخانه – خرید عمده شکر مستقیم از کارخانه – خرید مستقیم شکر از کارخانه – قیمت روز شکر – قیمت امروز شکر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    enemad-logo